Kenapa ada Penderaan??

Sabtu, 23 Mei 2009
saya baru sahaja lepas melawat blog SAM marudubloggers yang sedang mengadakan Kempen Anti penderaan, 2 thumps up untuk SAM, keep up the good work.
Emosi saya masih terbawa-bawa lagi dari blog SAM... masih terbayang-bayang lagi gambar kanak-kanak yang didera tu, betul-betul memancing emosi...macam tidak sanggup mau tengok lagi. sebetulnya saya tidak tau macam mana menggambarkan perasaan saya...rasa hairan, tidak percaya, Marah, sakit hati, dan macam-macam lagi. Kenapa orang sanggup mendera? Terutama yang mendera anak kecil bahkan sanggup mendera bayi yang belum mengerti apa-apa? saya tidak habis fikir....kenapa? kenapa?? Kalau saya diberi kuasa..rasanya macam mau belasah orang yang mendera tu biar dia rasa macam mana didera!!...
HENTIKAN PENDERAAN! ATAU ANDA AKAN MENYESAL SEUMUR HIDUP!
Semoga saya, keluarga dan masyarakat diberkati dengan akal fikiran yang sihat dan hati yang bersih agar dapat menghindar dari melakukan perbuatan yang terkutuk.....
Terangi hati yang gelap..
penuhilah hati kita dengan kasih sehingga melimpah untuk orang lain...

0 ulasan:

Catat Ulasan