Jumpa Kawan Lama!! yeahhh happy!...

Rabu, 20 Mei 2009
ni diaa....kawan yang saya jumpa kemarin... Afai

Sempat buka blog di perpustakaan :D

kemarin (20/5/09) selasa, selepas pos barang di pejabat pos besar, saya pigi perpustakaan negeri cawangan Kota Kinabalu untuk pulangkan buku-buku yang saya pinjam..kena denda lagi 80sen sebab lambat pulangkan buku...tapi kebetulan kawan saya yang berkerja di sana.. faham-faham saja lah..malas mau cakap..hehehe.

Borak-borak sekejap dengan kawan di kaunter perpustakaan tu...dia cakap ada si Afai di tingkat atas sedang study untuk persiapan mau interview DPLI hari minggu nanti...wahhh setelah sekian lama, hari ini saya dapat jumpa salah seorang kawan rapat masa di sekolah menengah....perjumpaan ni buat saya rindu sangat zaman sekolah menengah, kami semua berpisah selepas melanjutkan pelajaran di tempat yang berlainan.. memang rindu sangat-sangat. banyak kenangan manis kami masa sekolah, masa di asrama, banyaklah kisah-kisah di sekolah dan asrama kami ungkit....tanya khabar kawan-kawan lain, kebanyakkan kawan-kawan telah berumah tangga dan bekerjaya, baguslah dengar berita gembira dari kawan. Kami sangat berharap dapat berjumpa dengan kawan-kawan kami yang lain suatu masa nanti.... tidak sedar sampai petang dekat jam 6pm kami lepak di perpustakaan, sempat tolong dia buat blog lagi ehehe, kalau ikut perasaan, stay di perpustakaan sampai besok pun tidak habis cerita... kalau ada umur yang panjang boleh jumpa lagi... rindu semua kawan-kawan...

0 ulasan:

Catat Ulasan