200 Helai...!!

Ahad, 15 Mac 2009
Rindu dengan blog ni, tempat saya menulis apa saja yang saya mau (tiada konsep tertentu). kebelakangan ni agak sibuk sedikit. hari ini curi masa sedikit untuk menulis di blog. Tadi ada seorang pelanggan berminat dengan pakaian yang saya jual di internet. setelah menerangkan serba sedikit tentang pakaian tersebut, beliau berpuas hati dan bersetuju untuk membeli...tapii!!! dia memesan 200 helai sebab dia pun seorang peniaga dan berminat untuk menjual pakaian tersebut di kedai beliau dan dia sebenarnya dari Nigeria. dia suruh saya kira semua kos penghantaran dan harga 200 helai baju tersebut. Terkejut juga sebab saya bukan supplier/ pembekal.. hehe saya bagitau dia keadaan sebenar dan sebenarnya cuma ada 1 helai ja baju tu. setelah dia berfikir, dia tetap ingin membeli satu helai yang ada tu,mungkin untuk kegunaan sendiri atau untuk dihantar ke kilang dan buat baju yang serupa sebanyak 200 helai, itu saya tidak tau.. sekarang saya pening mau kira kos untuk penghantaran...sebab kos hantar berpuluh kali ganda lebih mahal daripada harga beju tu sendiri. tapi kalau dia setuju bayar...No Problem, saya hantar sija :D

0 ulasan:

Catat Ulasan